Odświeżacze powietrza do samochodów to dziś bynajmniej nie wyłącznie popularne choinki zapachowe. Wybór odświeżaczy do aut jest dziś o wiele lepszy. Żeby je sprzedać, musimy je szczególnie szeroko promować. Jakie są sposoby promocji produktów zapachowych przeznaczonych do aut?
Promocja odświeżaczy przeznaczonych do samochodów może przyjąć bardzo różnorodną postać. Jej rodzaj jest zależny między innymi od faktu, jak ogromny budżet producent ma możliwość przeznaczyć na reklamę. Te najpopularniejsze, ergo dysponujące wielkim, a nawet niektóre szczególnie dużym budżetem na reklamę, mają możliwość pozwolić na zamówienie reklam telewizyjnych zrealizowanych z gościnnym udziałem gwiazd telewizji, albo muzyków. Do tego spoty bywają wyświetlane przez telewizję w najbardziej pożądanym bloku reklamowym. Klip reklamowy z gościnnym udziałem sławnych artystów, czy gwiazd sceny muzycznej przekłada się na to, iż klienci dużo chętniej nabywają promowany przez znanych ludzi artykuł, w naszym przypadku produkt zapachowy do samochodów. Nie mniej funkcjonalną, natomiast mniej formą promocji są spoty marketingowe w popularnych radiostacjach. Swoje towary dystrybutorzy odświeżaczy samochodowych mają możliwość promować także w prasie. Nasuwa to pytanie: czy też musi być to prasa specjalnie dla pań, czy też dla panów? My uważamy że, większość z reklam winna zostać opublikowana w gazetach, których czytelnikami są szczególnie panowie. Nie możemy natomiast zapomnieć, że bardzo często to właśnie panie nabywają specjalne aromaty do auta. Bez wątpienia dlatego nie zaszkodzi nam kupienie kilku reklam w kilku poczytnych czasopismach kobiecych.
Funkcjonalnym stanowiskiem do promowania samochodowych odświeżaczy jest dzisiaj także Internet. Liczba sprzedanych produktów bez wątpienia wzrośnie, w przypadku gdy przygotujemy akcję reklamową na popularnych stronach. Doskonałym polem do reklamowania produktów zapachowych potrafią okazać się także lokalne, czy globalne targi samochodowe, odwiedzane są zawsze przez tłumy wielbicieli czterech kółek.
Promocja odświeżaczy do samochodów musi być po pierwsze efektywna, mianowicie wieść do podniesienia sprzedaży. Jest mnóstwo kosztownych i przystępniejszych form reklamy, jakie efektywnie zwiększą sprzedaż odświeżaczy do samochodów.